دلِ بیقراران

دلِ بیقراران
طبقه بندی موضوعی
يكشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۹، ۱۱:۴۸ ق.ظ

چرا ناامید زیاد شده

با نام خالق هستی

 

نا امید کسیه که میره سره پل و خودشو میکشه:/

پس اینایی که میبینیم کی هستن؟ که همش مینالن؟

اینا کسایین که میخوان نا امیدت کنن:( 

دقت کن و ببین چقدر برای خودشون برنامه ریزی های زیبا و پر از هدف ساختن!!!!

اره فداتشم کسی که میخواد نا امیدت کنه، نا امید نیست.

نا امید کسی که اصلا حوصله زندگی کردن نداره

کسی که براش زندگی به نقطه پایان رسیده و میخواد خودشو بکشه متاسفانه.

 

حالا ما چیکار کنیم؟

کات فور اور__فارسی را پاس بداریم__قطع رابطه برای ابد و یک روز:)

 

خودمو مثال میزنم من همیشه تنهاییه خودخواسته ای رو برای خودم رقم زدم چون از همون اوایل خوب دیده بودم که اطرافیان فقط بر طبل ناامیدی میکوبن.

پس من دیگه نه دوستی خواستم داشته باشم و نه حتی ارتباطی در حد حرفای مهم.

 

نتیجه: آرامش، امیدواری خیلی زیاد، افزایش مهارت، از پس هرکاری بر آمدن، امیدوار کردن دیگران

 

زندگی رو مثل کلاس درس دوران مدرسه میبینم

وقتی که تو دبیرستان یه امتحان مهمی داشتیم

صدای بچه ها: این درس خیلی سخته نمیشه خوندش نمیشه نمره خوب بگیریم.

صدای درون من: هر چقدر سخت باشه بعده امتحان قطعا یکی هست که نمره بیستو از همین درس بگیره پس میشه

 

اره عزیرم همیشه بگو جرا من اون ادم قویه نباشم اگه کاری نشد داشته باشه هیچکس نباید بتونه و اینطور نیست و همیشه یکی هست که تونسته هرکار هر چند سختیو انجام بده.

 

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی