دلِ بیقراران

دلِ بیقراران
طبقه بندی موضوعی

۲ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

سه شنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۹، ۰۶:۳۲ ب.ظ

جنگ فرهنگی

جنگ فرهنگی زمانی قوت گرفت که لیبرال ها جنگ اقتصادی راه انداختند!!! 

وقتی اقتصاد مهم تر از هر چیزی شد یعنی کردند، آنوقت بود که حتی برخی انقلابیون آگاه به هدف، از این مسئله مهم غافل شدند.

سران دنیایی که با عادی کردن تجمل گرایی و مدگرایی در جامعه انسان را مجبور به همرنگ شدن با جماعت کرده است و او را کاملا مصرفی بار اورده.

حتی اگر اوضاع اقتصادی عالی شود و این جنگ پولی پایان یابد که ان شاء الله پایان خواهد یافت باز هم نمیتوانم آینده را روشن ببینم چون جنگی را در پیشرو میبینم که شروع شده و بعلت پر رنگ بودن جنگ دیگر نادیده گرفته شده. تجاوز فرهنگی چیزی که رهبر بارها به آن اشاره کرده است.

کاهش جمعیت شیعیان نتیجه استقلال زنان در زمانی که جامعه از مرد سالاری فاصله می گیرد و زنان مستقل شده خود را بی نیاز از تکیه گاهی مثل مرد می بینند. شاید برای خیلی ها مرد سالاری واژه ناخوشایندی باشد اما مردسالاری مثبت و منفی است و کاملا بد یا خوب نیست و گاهیی حتی نیاز است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ آذر ۹۹ ، ۱۸:۳۲
دل بیقرار
دوشنبه, ۳ آذر ۱۳۹۹، ۰۳:۴۷ ق.ظ

هدف

به نام خالق هستی

 

هدف انسان

اوضاع جامعه ایران رو امروز بسیار نابسامان میبینم. نه فقط از بعد اقتصادی بلکه از بعد های مختلف که بر این معضل دامن زده. 

از جمله این معضلات اهداف نو پا و فرسایشی و کاذبی است که در جامعه بجای اهداف والای انسانی خودنمایی می کند. متاسفانه همه مان در گیر این هیپنوتیزم جهانی شده ایم و اهداف انسانی از یادمان رفته. اهدافی که مارا به رستگاری حقیقی خواهد رساند.

وقتی هدف صرفا پول و لذت های دنیوی شود چیزی برای انسانیت جز بی بند و باری باقی نمی ماند. جامعه ایران امروز در گیر باورهای غربی شده و این معضل مخصوصا در دانشگاه ها بسیار افزایش یافته است. ایرانی هایی که صرفا با دیدن فیلمهای هالیوودی از آنها ایده های فرهنگی گرفته و فرهنگ و هویت اسلامی را از یاد برده است. امروزه دانشگاه ها به جایی بدل شده تا نشان دهد پول و مد و مادی گرایی چقدر مهم است و کسی که فاقد این ویژگی ها باشد چقدر تنها خواهد شد اما ای کاش فقط در دانشگاه ها این گونه بود این معضل به جامعه بسیار نزدیک شده بطوری که یکی از مدهایی که اوایل خیلی زننده و ناملموس بود به چیزی طبیعی تبدیل شده و حالا هر کس که فاقد آن مد خاص است فاقد قدرت و جایگاه اجتماعی نمایان میکند. امروزه جامعه ما پر شده از افرادی که مشتاق معروف شدن هستند کسانی که تبرج را به عنوان هدف بر گزیده اند

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ آذر ۹۹ ، ۰۳:۴۷
دل بیقرار