دلِ بیقراران

دلِ بیقراران
طبقه بندی موضوعی
دوشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۴، ۰۷:۵۸ ب.ظ

زیاد به آیینه نگاه نکنید...

بررسی‌های جدید دانشمندان نشان می‌دهد توجه زیاد به زیبایی و زیاد نگاه کردن تصویر خود در آیینه برای افزایش آراستگی باعث افسردگی و بروز هیجانات نامطلوب در فرد می‌شود.


به گزارش خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران؛ دانشمندان با انجام آزمایشاتی روی 2000 داوطلب زن و مرد دریافتند افرادی که اهمیت و توجه زیادی به سلامتی خود دارند بیشتر در معرض افسردگی هستند این افراد انگیزه خود را برای پرورش روح و جسم خود از دست می‌دهند و تنها به زیبایی ظاهری اهمیت می‌دهند.


بررسی‌ها نشان می‌دهند توجه به ظاهر و زیبایی نباید بیش از حدی باشد که فرد را دچار دغدغه کند و از زندگی خود به خاطر افزایش زیبایی‌اش بگذرد.


نتایج مطالعات جدید نشان می‌دهد آینه از وسایلی است که باعث می‌شود فرد دچار افسردگی‌های مزمن شود و سلامتی‌اش به خطر بیفتد و هنگامی که فرد روبروی آینه می‌ایستد و تصویر خودش را در آینه می‌بیند امواجی از مغز ساطع شده که این امواج خود به خود باعث بروز افکار منفی می‌شوند.

قدرت پنهان آیینه ها(بیشتر از 3 دقیقه به آیینه نگاه نکنید)

پژوهشگران به بیان نکات جالبی پرداختند که درصورت نگاه کردن به آیینه برای انسان پیش خواهد آمد. با ما همراه شوید تا با قدرت پنهان آیینه آشنا شوید!

پژوهشگران آمریکایی به این نتیجه رسیده اند که نگاه کردن بیش از سه دقیقه به آینه به از دست رفتن انرژی و در نتیجه خستگی و در برخی موارد نیز به از دست دادن حافظه و پیری زود رس منجر می‌شود.

دانشمندان معتقدند با خیره شدن زیاد به آینه میدان انرژی پیرامون انسان شروع به ضعیف شدن می کند به گونه ای که بدن مقاومت خود را در برابر تاثیرات محطیی پیرامون خود از دست می دهد و آینه به جذب کننده انرژی تبدیل می شود.

این پژوهشگران بر این باورند که شعور باطنی، آینه را مانند لوح های فشرده ای می داند که اطلاعاتی که فرد در برابر آینه بازگو می کند را حفظ و بیان کرده و بدین ترتیب مزاج افراد را نیز حفظ می کند و همین نکته آن را به منبع انرژی فراوانی تبدیل کرده است.

آنان در عین حال خاطرنشان می کنند که آینه ممکن است دارای تاثیرات مثبتی نیز برانسان باشد زیرا زمانی که انسان با لبخند در آینه به خود نگاه می کند به انرژی مثبتی دست می یابد و این انرژی از آینه به صاحب تصویر انعکاس می یابد و ذهن وی برای موفقیت و خوش شانسی برنامه ریزی می کند.

سیمرغ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی