دلِ بیقراران

دلِ بیقراران
طبقه بندی موضوعی

۲ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

سه شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۴۶ ب.ظ

مذاکره روحانی با مقام اسرائیلی

9دی نوشت: چندماه قبل بود که حسن عباسی در یک افشاگری با ارائه اسناد گفت حسن روحانی در سال 65 با فردی از مقامات اسرائیلی مذاکراتی انجام داده و در آن مذاکرات از انعطاف غرب با امام خمینی گلایه کرده و درخواست افزایش فشارها به ایران را داشته تا آنها بتوانند به جنگ ایران و عراق خاتمه دهند!

این سخنان عباسی با واکنشهای گسترده رسانه ها در تایید و تکذیب این خبر همراه بود. اما هفته گذشته دکتر عباسی  درخصوص شکایت دولت یازدهم از ایشان بخاطر افشای مذاکرات حسن روحانی در سال 1365 با فردی اسرائیلی و حکم دادگاه در خصوص این شکایت اظهار داشت که دادگاه حکم تبرئه ام را صادر کرد. زمانی که این بحث را مطرح نمودیم پیش بینی کردیم که دو احتمال وجود دارد.

اولین احتمال این بود که اگر مقامات دولتی این مذاکره را تکذیب کنند ما به دهان اسرائیل زده ایم و آنها را محکوم می کنیم که چرا چنین شایعه ای را منتشر می کنید و احتمال دوم این که اگر دوستان این اظهارات را تکذیب نکنند مشخص می‌شود که قضیه ای وجود دارد که متاسفانه اتفاق دوم رخ داد.

عباسی افزود: آنان به جای تکذیب کردن این موضوع آن را نشر دادند و سایت‌های هم سو با دولت سر و صدایی راه انداختند و در نهایت شکایت کردند. در ماه رمضان به دادگاه رفتیم و اسنادی را که در اختیار داشتیم ارائه دادیم.

اسناد ما حدودا شامل 400 صفحه به زبان های عبری، عربی، انگلیسی و فارسی بود و در نهایت دادگاه حکم به تبرئه ما داد. رییس اندیشکده یقین در پایان خاطر نشان کرد: در حالیکه دوستان فکر می کردند ما بدون سند و مدرک صحبت می کنیم، در نهایت مشخص شد که آقایان مذاکرات ویژه ای انجام داده اند!

۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ مرداد ۹۵ ، ۲۲:۴۶
دل بیقرار
دوشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۰۰ ب.ظ

نصیحت مضحک نمای روزگار

اغلب تجربه های با تجربه ها وقتی تبدیل به پند میشه،تا تجربه نشه ، قابل باور نیست

چون اغلب این پندها ساده اند و برای ما بی اهمیت اند و هر چیزی بی اهمیت شود دیگر....

  اما ما فراموش کرده ایم که خیلی ها به همین سادگی گیر دنیا افتاده اند!!!!!


لطفا نظرت رو در مورد این بند بگو اگه احساس میکنی غلطه درسته اشکال داره بی توجه به تعارفات واهی بگو 

با تشکر 

دل بیقرار

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ مرداد ۹۵ ، ۲۳:۰۰
دل بیقرار