دلِ بیقراران

دلِ بیقراران
طبقه بندی موضوعی

۱ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

شنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۴۴ ق.ظ

ترویج سبک غریبه ها

 

غریبه هم خانواده واژه غرب اما من میگم شاید فقط علت این نام جهت جغرافیایی نباشه 

 

ترویج سبک زندگی غریبه ها خواسته یا ناخواسته،با اختیار یا بی اختیار در فضای مجازی شدت گرفته.کلیپایی که ساخته میشه حتی از فیلمهای هالیوودم بیشتر داره ضربه میزنه چون گل بخودیه.وقتی هموطن هم فرهنگ و هم دینتو با اون فرهنگ میبینی که غریبست نتیجش میشه تقلید ناخداگاه 

کلیپایی که تا اونجایی که من دیدم خیلی از روابط های دوجنس میگه .مشکل گفتن و مطرح کردنش نیست بلکه مشکل سبک بیانشه.

عادی کردن روابط دور از انسانیت یعنی خیانت های دو جنس به هم و شوخی گرفتن خیانت و عادی سازی اون.بازم میگم منظورم این نیست که اونایی که این کلیپارو میسازن از اختیاره مطلقشونه شاید اوناهم یجوری اسیر این فرهنگ غریبه شدن و ناآگاهن .اما یه چیزو خیلی خوب میدونم و اون اینه که هیچ چیز در این دنیا شانسی و تصادفی نیست و هر اتفاقی نتیجه یکسری قوانین بهم مربوط اتفاق میفته.

اینجا آگاه سازی همه لازمه .

متاسفانه کشور در حال جنگ اقتصادی با دشمنان هست و ایران عزیز و سر افرازمون همیشه در طول تاریخ دشمنانی داشته چون همیشه قدرتمند بوده و همیشه قدرتمندان که دشمنای زیادی دارن .

میخوام بگم این مشکلات اقتصادی که مزید بر علتی شده که جوانان عزیز وطنم  ،نتوانند امنیت اقتصادی داشته باشند و در فشار راه اسان تر را انتخاب کنند که قطعا روابط سطحی است و طوریست که بتوانند از اقتصاد اون بر بیان.

در کل به نظر بنده الان یکی از مهم ترین مسائل بخش فرهنگی جامعه هست که به شدت به اصلاح نیاز داره.

عرف بدجوری خودش رو بجای دین داره جایگزین می کنه و این خیلی ترسناک و اضطرار اوره.اگر بشر قرار بود ،با عقل ناقص خودش جهانو اداره کنه پس به دین چه نیازی بود.

از رویی نقد سیاسی بیشتر از نقد فرهنگی و اقتصادی هست و این نیز درست نیست .سیاست ما صریح و روشنه و بحث در مورد اون نباید از حد بگذره 

در نهایت مشکل همیشه افراط و تفریط بوده چه در زندگی فردی خودمون و چه در اجتماع

به امید ظهور مبارکش که ان شاء الله نزدیک است

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ خرداد ۹۹ ، ۰۰:۴۴
دل بیقرار